مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم خبرنگار مصری: رئیس‌جمهور برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای داشت خبرنگار رادیو و تلویزیون چین: امیدوارم ایران به این ضایعه بزرگ غلبه کند خبرنگار شبکه تی‌آرتی: حضور این جمعیت در مراسم تشییع رئیس جمهور ایران در مشهد باور کردنی نیست تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای پس از اتمام مراسم تشییع جمهور شهید شهردار مشهد: تا کنون سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید جمهور حضور دارند (۳ خرداد ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد به دلیل ازدحام جمعیت، در ایستگاه شریعتی توقف نخواهد داشت (۳ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد + زمان تدفین در حرم مطهر امام رضا(ع) مشهدی‌ها؛ بی‌قرار شهیدجمهور | سلام‌ ای غم لحظه‌های جدایی حضور ۱۳۵ تیم امدادگر هلال‌احمر در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل آتش‌نشانی مشهد برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید ایران
سرخط خبرها

«حسن موحدیان» برای سومین‌بار رئیس شورای شهر مشهد شد

  • کد خبر: ۱۷۷۵۹۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
«حسن موحدیان» برای سومین‌بار رئیس شورای شهر مشهد شد
اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد برای سومین سال فعالیت شورا، امروز با برگزاری انتخابات مشخص شدند و حسن موحدیان با ۸ رای موافق برای سومین‌بار رئیس شورای اسلامی شهر مشهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، امروز ۱۴ مردادماه، به صورت علنی برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در سال سوم فعالیت شورا، مشخص شدند.

برهمین اساس، آقایان «سیدابراهیم علیزاده» و «حسن موحدیان» برای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نامزد شدند که پس از رای‌گیری، حسن موحدیان با اکثریت آراء ( ۸ رای) به عنوان «رئیس شورای شهر مشهد مقدس» ابقاء شد.

همچنین، براساس آراء اخذ شده، فاطمه سلیمی، به عنوان «منشی اول»، حسن کریمدادی به عنوان «منشی دوم»، سیدابراهیم علیزاده به عنوان «خزانه‌دار» و موسی‌الرضا حاجی‌بگلو به عنوان «سخنگوی شورای شهر» معرفی شدند.

اعضای هئیت رییسه در پایان این انتخاب، سوگندنامه یاد کردند.

«حسن موحدیان» برای سومین‌بار رئیس شورای شهر مشهد شد

«وحدت»؛ حاکم در شورای شهر

 موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر وجود دارد، ولی این اختلاف دیدگاه هیچگاه موجب خدشه‌دار شدن اتحاد و وحدت اعضای شورا نمی‌شود.

وی ضمن تسلیت ایام، به ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار اشاره داشت و اظهارکرد: این روز را به تمامی خبرنگاران زحمتکش و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت می‌گویم؛ امیدواریم همچون گذشته، این عزیزان همراه شورای شهر و مدیریت شهری باشند تا پیشبرد اهداف را دنبال کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر، گفت: اختلاف نظر، رایزنی و گفتگو بین اعضای شورای شهر در این خصوص، امری طبیعی است تا اکثریت مدنظر آن‌ها به عضویت هیات رئیسه درآیند.

حاجی‌بگلو افزود: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر وجود دارد، ولی این اختلاف دیدگاه هیچگاه موجب خدشه‌دار شدن اتحاد و وحدت اعضای شورا نمی‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی امروز مشخص شدند و آنچه مسلم بوده این است که بین همه اعضاء، وفاق و همدلی وجود دارد و کار را پیش می‌بریم.

حاجی‌بگلو با اشاره به عدم برگزاری جلسه قبل شورای شهر به دلیل عدم رسیدن به حدنصاب، گفت: برخی افراد از واژه «آبستراکسیون» به غلط استفاده کردند؛ این واژه معنای خاص خود را دارد و هفته گذشته برخی از اعضای شورای شهر در مرخصی بودند که درخواست آن را نیز چندروز قبل داده بودند.

وی با تقدیر و تشکر از دستگاه امنیتی و قضایی، افزود: در ارتباطی که با این مجموعه‌ها داشتیم، تاکید نمودند که از تصمیم شورای شهر حمایت می‌کنند و هیچ دخالتی در این امر نداشتند.

 

تلاش کردیم تا وحدت بین اعضا به حداکثر ممکن برسد

همچنین مجید طهوریان عسکری، رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: امروز همه مردم شاهد بودند جمعی از همکاران ما تمایل نداشتند از حداکثر ظرفیت همکاران دیگر علیرغم اینکه از مردم مشهد رای گرفتند در یک دوره یک ساله استفاده شود. حتما برای خودشان حجت شرعی دارند که امیدوارم این حجت شرعی را در محضر حضرت رضا (ع) پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: این چند روز تلاش‌های مختلفی شد و حتی من هم تلاش کردم تا وحدت بین اعضا به حداکثر ممکن برسد. امیدوارم این حجم کاری که دوستان قبول کردند باعث کاهش و کاستی خدمات در مجموعه شورا نشود. من دو سال در کمیسیون فرهنگی بودم، علیرغم نقد جدی که به کمیسیون فرهنگی و حوزه فرهنگی شهرداری به صورت ویژه‌تر داشتم، جا دارد بیان کنم که شورای ششم در سال دوم، بودجه کمیسیون فرهنگی را نسبت به سال آخر شورای پنجم، چهار برابر کرد و از ۵۰۰ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان افزایش داد، اما ناکارآمدی حوزه فرهنگی شهرداری موجب نارضایتی‌هایی شده است.

طهوریان عسکری ادامه داد: جا دارد از همکاران که مصاحبه کرده و بیان می‌کنند سازمان فرهنگی ستاد انتخاباتی شده است گلایه کنم. با چه حجتی این حرف را می‌زنید؟ همکاران من بعضی وقت‌ها جان دادند. یکی از همکاران من به خاطر فشار کار در حوزه فرهنگی سکته و فوت کرد. در حوزه عمران یک کیلومتر آسفالت می‌کنند دیده می‌شود، اما در حوزه فرهنگی هرچه تلاش می‌کنند دیده نمی‌شود.

همچنین در انتهای این جلسه لایحه دو فوریتی با موضوع تسویه بخشی از مطالبات بانک شهر از شهرداری مشهد مورد بررسی قرار گرفت که دو فوریتی آن رای نیاورد و با رای آوردن لایحه یک فوریتی برای بررسی بیشتر به جلسات آینده موکول شد. 

محمدی مقدم، معاون شهردار و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد در این جلسه اعلام کرد که بدهی شهرداری به بانک شهر هزار و هفتصد میلیارد تومان است.

 

اعضای کمیسیون‌های شورای ششم شهر مشهد در سومین سال فعالیت خود مشخص شدند

ترکیب اعضای کمیسیون‌های تخصصی و ویژه سومین سال فعالیت شورای ششم شهر مشهد مقدس مشخص شد.

کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها: مجید دبیریان، حمیدرضا محروقی، مجید نژادحسین، خلیل موحدی محصل و موسی‌الرضا حاجی‌بگلو

کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی: فاطمه سلیمی، خلیل موحدی محصل، حمیدرضا محروقی، سیدابراهیم علیزاده و مهدی ناصحی

کمیسیون حقوقی و نظارت: مجید دبیریان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو و سیدابراهیم علیزاده

کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست: حسن کریمدادی، ایمان فرهمندی، مجید نژادحسین، حسن موحدیان و حمیدرضا محروقی

کمیسیون شهرسازی و معماری: حمید ضمیری، حمیدرضا محروقی، مجید نژادحسین، حسن کریمدادی و ایمان فرهمندی

کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک: ایمان فرهمندی، مجید نژادحسین، حسن کریمدادی، سیدابراهیم علیزاده و حسن موحدیان

کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه: حجت‌الاسلام حسن منصوریان، مهدی ناصحی، حمیدرضا محروقی، خلیل موحدی محصل و موسی‌الرضا حاجی‌بگلو

کمیسیون ویژه ایثارگران: حسن کریمدادی، سیدابراهیم علیزاده و حسن موحدیان

کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس: موسی‌‎الرضا حاجی‌بگلو، سیدابراهیم علیزاده و مجید طهوریان‌عسکری

کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر: فاطمه سلیمی، سیدابراهیم علیزاده، حمید ضمیری، مجید طهوریان‌عسکری و مجید نژادحسین

کمیسیون ویژه ورزش و جوانان: مجید نژادحسین، سیدحسین علوی مقدم و موسی‌الرضا حاجی‌بگلو

کمیسیون ویژه بانوان و خانواده: فاطمه سلیمی، حمید ضمیری و حسن موحدیان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->